Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl
Kroko - Loko
Dane techniczne
Ilość graczy | 2-5 |
Wiek | od 6 lat |
Czas gry | ok. 15 min |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Zawartość pudełka:
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
- 4 karty hipopotamów
- 10 kart kryteriów
- instrukcja
zwierzęta, zwierzaki, zwierzętach, zwierzakach