Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl
Mr. Jack
Dane techniczne
Ilość graczy | 2 |
Wiek | od 10 lat |
Czas gry | ok. 45 min |
Wydanie | międzynarodowe |
Instrukcja | polska |
Opis
1888 - Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka, lecz on jest nadzwyczaj przebiegły - postanowił przypisać sobie tożsamość jednego ze śledczych. Czy pozostali zdołają go zdemaskować?
Mr. Jack to detektywistyczna gra dedukcji i blefu dla dwóch osób. Jeden z graczy wciela się w rolę Kuby Rozpruwacza, który stara się umknąć przed zaciskającym się pierścieniem obławy policyjnej, drugi natomiast obejmuje rolę komisarza Scotland Yardu, dowodzącego akcją poszukiwania sławnego kryminalisty. W grze spotkamy, znane z literatury, osobistości XIX wiecznego Londynu, jak np Sherlock Holmes czy Inspektor Lestrade, a każda z nich posiada specjalną umiejętność, która umiejętnie wykorzystana, może pomóc jednemu lub drugiemu graczowi.
Sama rozgrywka to pojedynek dwóch umysłów, który przypomina nieco klasyczne gry jak szachy, czy warcaby, z tą różnicą, że nie do końca wiadomo kto gra którymi pionami. Gra potrafi wciągnąć swoim klimatem, a jej asymetryczny charakter powoduje, że gracze mają zawsze ochotę sprawdzić, jak to jest grając 'tą drugą stroną'.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza
- 8 pionków postaci
- 6 żetonów gazowych latarni
- 2 żetony zamkniętych włazów do kanału
- 1 karta Świadka
- 2 pionki policyjnych kordonów
- 8 zielonych kart postaci z 2 piktogramami
- 8 czerwonych kart postaci – alibi