

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl


Pięć Klanów: Dżiny Naqali

Dane techniczne
Ilość graczy | 2-4 |
Wiek | od 13 lat |
Czas gry | ok. 90 min |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Pięć Klanów to arcyciekawa gra, którą zaprojektował Bruno Cathala, mający na swoim koncie wiele fantastycznych tytułów - Cyklady, Shadows over Camelot, Mr. Jacka, Małego Księcia i Abyss.
W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie.
Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę.
- Wezyrowie - zbierając ich przed sobą otrzymasz dodatkowe punkty na koniec gry,
- Starszyzna - również zapewniają punkty, ale pozwalają także przywoływać do pomocy potężnych Dżinów,
- Kupcy - wracają z powrotem do woreczka zapewniając karty zasobów,
- Budowniczowie - wracają z powrotem do woreczka zapewniając monety,
- Zabójcy - wracają z powrotem do woreczka zabijając pionki na planszy lub zgromadzone przez innych graczy.
Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu.
Pięć Klanów to doskonała gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją oraz mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzącch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym.
Zawartość pudełka:
- worek drewnianych pionków (16 żółtych, 18 czerwonych, 18 niebieskich, 18 zielonych i 20 białych)
- 96 monet zwycięstwa
- 54 karty surowców
- 30 płytek Sułtanatu Naqala
- 22 karty Dżinów
- 12 palm
- 10 pałaców
- 5 kart kolejności w turze
- 2 zestawy znaczników (11 wielbłądów i 2 znaczniki tur)
- 2 zestawy znaczników (8 wielbłądów i 1 znacznik tury)
- 1 instrukcja
- 1 tor punktacji
- 1 znacznik licytacji
- 1 znacznik kolejności w turze