Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.

Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)

Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl

Bezpieczne zakupy

Nasi partnerzy

Spirit Island (wydanie polskie)

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 289,90 zł 289.90 PLN
ilość szt.
Zyskujesz 289 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Dane techniczne

Ilość graczy 1-4
Wiek od 13 lat
Czas gry 90-120 minut
Wydanie polskie
Instrukcja polska

Opis

Spirit Island jest kooperacyjnym tytułem dla zaawansowanych graczy. Grający wspólnie ratują wyspę przed najeźdźcami wykorzystując zdolności i moce specjalne duchów, w które się wcielają. Podstawowa gra zawiera osiem duchów do wyboru. Każdy cechuje się innym poziomem złożoności, dysponuje różnymi mocami i wymaga od graczy różnego stylu gry. Dodatkowo gra pozwala zwiększyć poziom trudności poprzez wykorzystanie jednego z czterech dostępnych scenariuszy lub wybrania określonego przeciwnika. Każda zmiana pozwala na grę w inny sposób i oferuje inną ścieżkę zwiększania trudności, dzięki czemu gra staje się wymagająca w miarę zdobywania umiejętności.


Najeźdźcy rozprzestrzeniają się po mapie wyspy w półprzewidywalny sposób. W każdej turze eksplorują niektóre krainy (części wyspy); w następnej turze budują na tych ziemiach, tworząc osady i miasta. Za chwilę pustoszą tam, sprowadzając zarazę na ziemię i atakując wszystkich obecnych rdzennych wyspiarzy. Wyspiarze stawiają opór Najeźdźcom, gdy zostaną zaatakowani i udzielają duchom pomocy, ale nie zawsze robią to dokładnie tak, jak tego oczekiwałeś. Niektóre Moce działają poprzez wyspiarzy, pomagając im (np.) wypędzić najeźdźców lub oczyścić krainę z zarazy.
Gra nabiera tempa w miarę postępów: duchy rozprzestrzeniają się na nowe części wyspy i poszukują nowych, potężniejszych mocy, podczas gdy Najeźdźcy wzmagają wysiłki kolonizacyjne. Każda tura reprezentuje 1-3 lat historii. Na początku gry wygrana wymaga zniszczenia każdej ostatniej osady i miasta na planszy – ale w miarę coraz większego strachu najeźdźców zwycięstwo staje się łatwiejsze: uciekną, nawet jeśli pozostanie pewna liczba osad lub miast. Porażka następuje, jeśli jakikolwiek duch zostanie zniszczony, jeśli wyspę opanowała zaraza lub jeśli talia Najeźdźcy wyczerpie się przed osiągnięciem zwycięstwa.

Zawartość pudełka:

  • 1 Plansza Najeźdźców
  • 4 Plansze Wyspy
  • 8 Plansz Duchów
  • 4 Plansze Scenariuszy
  • 3 Plansze Przeciwników
  • 36 Kart Pomniejszych Mocy
  • 22 Karty Większych Mocy
  • 32 Karty Unikalnych Mocy
  • 2 Karty Zarazy
  • 15 Kart Strachu
  • 15 Kart Najeźdźców
  • 8 Kart Pomocy
  • 4 Karty Postępu Mocy
  • 2 Separatory Poziomu Terroru
  • 3 Znaczniki Przeciwników
  • 40 Odkrywców
  • 32 Osad
  • 20 Miast
  • 38 Znaczników Zarazy
  • 36 Wiosek Dahan
  • 52 Żetony Obecności
  • 12 Znaczników Jednorazowych Zdolności
  • 20 Znaczników Strachu
  • 32 Znaczniki Energii

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl