Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl
Spirit Island (wydanie polskie)
Dane techniczne
Ilość graczy | 1-4 |
Wiek | od 13 lat |
Czas gry | 90-120 minut |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Spirit Island jest kooperacyjnym tytułem dla zaawansowanych graczy. Grający wspólnie ratują wyspę przed najeźdźcami wykorzystując zdolności i moce specjalne duchów, w które się wcielają. Podstawowa gra zawiera osiem duchów do wyboru. Każdy cechuje się innym poziomem złożoności, dysponuje różnymi mocami i wymaga od graczy różnego stylu gry. Dodatkowo gra pozwala zwiększyć poziom trudności poprzez wykorzystanie jednego z czterech dostępnych scenariuszy lub wybrania określonego przeciwnika. Każda zmiana pozwala na grę w inny sposób i oferuje inną ścieżkę zwiększania trudności, dzięki czemu gra staje się wymagająca w miarę zdobywania umiejętności.
Najeźdźcy rozprzestrzeniają się po mapie wyspy w półprzewidywalny sposób. W każdej turze eksplorują niektóre krainy (części wyspy); w następnej turze budują na tych ziemiach, tworząc osady i miasta. Za chwilę pustoszą tam, sprowadzając zarazę na ziemię i atakując wszystkich obecnych rdzennych wyspiarzy. Wyspiarze stawiają opór Najeźdźcom, gdy zostaną zaatakowani i udzielają duchom pomocy, ale nie zawsze robią to dokładnie tak, jak tego oczekiwałeś. Niektóre Moce działają poprzez wyspiarzy, pomagając im (np.) wypędzić najeźdźców lub oczyścić krainę z zarazy.
Gra nabiera tempa w miarę postępów: duchy rozprzestrzeniają się na nowe części wyspy i poszukują nowych, potężniejszych mocy, podczas gdy Najeźdźcy wzmagają wysiłki kolonizacyjne. Każda tura reprezentuje 1-3 lat historii. Na początku gry wygrana wymaga zniszczenia każdej ostatniej osady i miasta na planszy – ale w miarę coraz większego strachu najeźdźców zwycięstwo staje się łatwiejsze: uciekną, nawet jeśli pozostanie pewna liczba osad lub miast. Porażka następuje, jeśli jakikolwiek duch zostanie zniszczony, jeśli wyspę opanowała zaraza lub jeśli talia Najeźdźcy wyczerpie się przed osiągnięciem zwycięstwa.
Zawartość pudełka:
- 1 Plansza Najeźdźców
- 4 Plansze Wyspy
- 8 Plansz Duchów
- 4 Plansze Scenariuszy
- 3 Plansze Przeciwników
- 36 Kart Pomniejszych Mocy
- 22 Karty Większych Mocy
- 32 Karty Unikalnych Mocy
- 2 Karty Zarazy
- 15 Kart Strachu
- 15 Kart Najeźdźców
- 8 Kart Pomocy
- 4 Karty Postępu Mocy
- 2 Separatory Poziomu Terroru
- 3 Znaczniki Przeciwników
- 40 Odkrywców
- 32 Osad
- 20 Miast
- 38 Znaczników Zarazy
- 36 Wiosek Dahan
- 52 Żetony Obecności
- 12 Znaczników Jednorazowych Zdolności
- 20 Znaczników Strachu
- 32 Znaczniki Energii