Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 530 560 660
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl
Zaginiona Wyspa Arnak
Dane techniczne
Ilość graczy | 1-4 |
Wiek | od 12 lat |
Czas gry | ok 120 min |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.
Każdy z graczy staje przed zadaniem poprowadzenia wyprawy badawczej na nieznaną dotąd wyspę Arnak i odkrycia tajemnic wymarłej cywilizacji. Gracze będą zaopatrywać swoje ekspedycje w przydatne przedmioty, eksplorować dżunglę w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów i fascynujących stanowisk archeologicznych, ujarzmiać strażników tych miejsc i – co najważniejsze – prowadzić na podstawie znalezisk badania, które mogą doprowadzić do odkrycia zaginionej świątyni. Za swoje dokonania gracze zdobywają punkty, które na koniec gry pokażą, kto poprowadził najbardziej owocną wyprawę.
Plansza gry jest dwustronna i oferuje dwa różne warianty gry. Na początku zalecamy skorzystanie ze strony ze Świątynią Ptaka. Gra na stronie ze Świątynią Węża ma specjalne zasady opisane na końcu instrukcji.
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza główna
- 4 dwustronne planszetki graczy
- dwustronna plansza zasobów
- 110 kart
- 8 drewnianych pionków archeologów
- 8 drewnianych znaczników badań
- 16 kafelków stanowisk archeologicznych
- 16 kafelków bożków
- 15 kafelków strażników
- 12 kafelków asystentów
- 18 kafelków nagród naukowych
- 24 kafelki świątyni
- 5 kafelków blokady
- 15 kafelków akcji przeciwnika
- 27 kartonowych żetonów monet
- 27 kartonowych żetonów kompasów
- 16 plastikowych tabliczek
- 12 plastikowych grotów strzał
- 9 plastikowych klejnotów
- 10 kafelków rezerwowych
- znacznik pierwszego gracza
- kartonowe księżycowe berło
- notes
- 4 karty pomocy
- instrukcja