

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 730 230 733
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl


Neuroshima Hex 3.0: Missisipi

Dane techniczne
Ilość graczy | 2-4 |
Wiek | od 10 lat |
Czas gry | ok 45 minut |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry: Neuroshima Hex 3.0.
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja