

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Chętnie udzielimy porady przy zakupie, wyjaśnimy wątpliwości czy po prostu porozmawiamy o graniu i grach planszowych.
Kontakt telefoniczny:
tel 730 230 733
(pn - pt 18:00-21:00; sb, nd 10.00-16.00)
Kontakt mailowy:
kontakt@chochliki.sklep.pl


Neuroshima Hex 3.0: Smart

Dane techniczne
Ilość graczy | 2-4 |
Wiek | od 10 lat |
Czas gry | ok 45 minut |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry: Neuroshima Hex 3.0.
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja